Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Այսօրվա վիճակի բուն պատճառը մեր մտավոր կյանքի ողորմելիությունն է

Այսօրվա վիճակի բուն պատճառը մեր մտավոր կյանքի ողորմելիությունն է
09.02.2025 | 14:38

Թույլ պետականությունների մոտ լայն տարածում գտած փոխլրացման (complementary, комплементарный) քաղաքականությունը հզորների հետ ունեցած հարաբերություններում, գավառական պարզունակ մեկնաբանությամբ, հնչում է որպես միաժամանակ երկու մոր կաթ ծծելու և դեպի երաշխավորված հաջողություն տանող մոտեցում:

Այնինչ, մարդկային համակարգերի մաթեմատիկական տեսությունն ասում է, որ նման մոտեցումը, կախված կոնկրետ պայմաններից, կարող է բերել հաջողության կամ էլ տանել դեպի անհաջողություն:

Առանց այս հարցը խորապես հասկանալու և ինքնագոհ կիսաժպիտը դեմքին ու փոխլրացում բառն էլ ծամոն դարձրած, կարելի է անմեղսունակ տեսքով սեփական ժողովրդին դեպի կանխատեսելի ու անկանխատեսելի վտանգները տանել և վերջում էլ ասել՝ դե ի՞նչ կարող էինք անել, մենք հնարավոր ամեն ինչ արեցինք, բայց դե այսպես ստացվեց:

Այնինչ, նման ողբալի արդյունքը պատահական չի կարող ստացվել և հնարավոր է միայն այն դեպքում, երբ գավառական բնույթի սահմանափակ մտահորիզոնով և մինչև մարագը վազելու ունակ ղեկավարությունը իր համար վերլուծաբան է կնքում հերթական աչքից սուրմա փախցնող կիսագրագետ դեմագոգին, որի միակ առավելությունը այնպիսի կիսահասկանալի բառերի տեղի-անտեղի օգտագործումն է, ինչպիսիք են տակտիկան, ստրատեգիան, ռիսկերը և գավառական ուղեղին հրաշք թվացող այլ բառեր, որոնց իմաստն էլ ձև ես անում, իբր հասկացար:

Այսօրվա մեր վիճակի բուն պատճառը մեր իսկ մտավոր կյանքի ողորմելիությունն է և ղեկավարության ու վերնախավ կոչեցյալի աչքածակ ու չտես լինելը:

Մարդիկ, որոնց շահերի ու գաղափարների ծանրության կենտրոնները շատ հեռու են ազգային ու պետական կյանքի կրիտիկական բնույթի առաջնահերթությունները հասկանալուց:

Իսկ այս ամենի ավելի խորքային պատճառների մասին, որոնց հիմքում ընկած է մեր խեղճության ու անչափելի ամբիցիաների միջև սկզբունքային հակասությունը, կարելի է խոսել մի այլ անգամ:

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 4321

Մեկնաբանություններ